[TOEC] Re:Re:WRTC 2002

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Mon, 30 Jul 2001 21:41:22 +0200

Jo uppfattningarna äro många och handlingarna få. Håller med
JLA, hade vi varit tyst här på reflektorn hade nog inget hänt.
Hade annars lite kommentarer och exempel på handlings-
farlamning men jag tror att vi gör som NDX skrev i senaste
brevet, vi går vidare och försöker komma fram till nått
konstruktivt istället, vi kan "munhuggas" en annan gång!

Janne EKM