SV: [TOEC] Re:WRTC 2002

Mikael Westerlund sm3jla@algonet.se
Tue, 31 Jul 2001 00:15:59 -0600

Jo visst har vi kommit framåt, stenen har börjat rulla!

Kriterier: ?

1 :Man är intresserad av att deltaga.........

Ska vi ha en utpräglad CW respektive SSB operatör, eller ska bägge behärska båda moderna till fullo
Det samma gäller running / multi
En utpräglad running respektive multi operatör. eller ska båda va bra på bägge sakerna.

Jag vet inte riktigt var jag står i frågan men det klarnar säkert om vi diskuterar saken.

Jag får känslan av att många som har intresse av att deltaga inte "törs" säga sin mening
i frågan. Det kan påverka deras egen del i uttagningen negativt.

För inte kan det vara så att det inte är fler intresserade än dom som redan uttalat sig i ämnet ??

Micke JLA