SV: [TOEC] Ang MT 05

Info Marjavaara Resor AB Info Marjavaara Resor AB" <info@marjavaara.se
Wed, 20 Jun 2001 09:53:45 +0200

----- Ursprungligt meddelande -----
Från: Jan-Eric Rehn - SM3CER <jan-eric.rehn@telia.com>
Till: Info Marjavaara Resor AB <info@marjavaara.se>; <toec@contesting.com>
Skickat: den 19 juni 2001 23:28
Ämne: SV: [TOEC] Ang MT 05

> Kontakta SM4BNZ och fråga var han gjort av din logg, om han över huvud taget fått den. Har han gjort en miss ska naturligtvis även SSB-resultaten rättas till!
>
> Jag har heller ingen aning om vem som är dopad! Kan det vara du själv, som glömt skicka loggen???
>
> 73 de Janne

Jag har skickat mail  till Rolf men har inte fått något svar... Med mitt inlägg ville jag bara påpeka att SSB listan är inte riktigt ok heller.
Både SSB och CW loggarna skickades samtidigt som mail-bilagor. Hade han inte fått den så skulle det väl har stått att jag inte har skickat in loggen. Med dopnigmisstankar syftade jag givetvis till mig själv ... tänkte att jag hade blivit diskad :-)
För övrigt så det är lungt... ingen kritik hit eller dit.

73 SM5NBE

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/
Submissions:              toec@contesting.com