[TOEC] WPX SSB

Mikael Larsmark larsmark@swipnet.se
Wed, 21 Mar 2001 20:35:59 +0100

hejsan!

Jag hade tänkt köra från SK3LH i WPX SSB, antingen SOAB HP
(A) eller SOSB 15 eller 10m men jag tror inte det blir något. Jag har
inte någon motivation att göra det. Under sportlovet var jag
supermotiverad men nu har den sjunkigt lågt igen, förmodligen pga.
allt att göra i skolan. Jag är dock inte säker, är motivationen
tillbaka på Fredag kör jag från SK3LH annars blir det kör hemifrån
på 10m. Kan ju alltid satsa på 700 qso+ eller något sådant!

Vi får se hur det blir!

73 // Mike (SM3WMV // SM3W)
Keep up the hamspirit and enjoy hamradio contesting!!

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/
Submissions:              toec@contesting.com