[TOEC] Kommentarer och julklappstips

Goran Fagerstrom Goran Fagerstrom" <tjanste@algonet.se
Thu, 22 Nov 2001 23:21:36 +0100

"Rekommenderas därefter att radio köres med bar underkropp sittande
på en hink tillverkad uti galvaniserat material. Emaljerade hinkar"

"Vi har på kansliet flera olika videos, bl.a. DXpeditionerna till Bhutan"

"Personlig skyddsutrustning bestående av ett stycke klädnypa finnes
att hämta på eventuell hustrus klädstreck."

-- Gemensam kommentar: Jag såg en gång på ett NCCC-möte en video som de
dåliga contesters på östkusten hade gjort. En kille vid riggen hade en
kateter instoppad och en behållare fylldes med gul vätska successivt. Vi
tjöt av skratt (obs den var fingerad från deras sida, men en bra idé).

-- Vi gjorde även en T-shirt det året vi slog östkustens två kända klubbar
i Sweepstakes, där det stod "The East Coast Sucks" på baksidan. Den lär ha
använts vid någon convention...

-- Kommentar till XYLs klädstreck: Har contesters YLs? Ordet eventuell
antyder en naturlig utveckling. Dessutom mullig mansgrisattityd att en man
inte kan tvätta.

73 till alla gamla och nya testvänner. Jag har varit urdålig på att vara
aktiv i höst, jobbar för mycket med mitt förlag. Om ni läser böcker eller
vill ge YL en bok, så rekommenderas en titt på min webbplats
www.bokverket.com

Boken "Car Parts - Paradisets bilskrot" skulle ni gilla, grabbig och om
sådant som varje pojke funderar på när han växer upp. Böckerna  "Seaside
Inn - Bo vid kusten" och "Backpacker" kan ges till damer i olika åldrar.

Göran/SM0DRD
Förlaget Bokverket
www.bokverket.com, e-post info@bokverket.com

Bokverket
. ger ut intressanta nya författare för en läsande generation
. suddar ut gränserna mellan vuxen- och ungdomslitteratur
. hjälper skrivare med tips, kurser i egenutgivning
och publiceringsmöjligheter på webben