[TOEC] Re: Besviken!

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 06 Oct 2001 08:22:21 +0200

Jo visst, tänkte bara först se om det blev någon reaktion från
någon annan.
Alltså, jag tycker att presentationen bör profileras upp högst
vesentligt, enligt mitt förmenande skulle det i hög grad kunna
öka intresset för SAC.
Det bör alltså vara en presentation liknande den som CQ har
för CQWW/WPX, troligen skulle det åtgå uppåt 3 sidor
Kan förvisso precisera mer men tror att alla förstår ungefär
hur jag tycker det bör vara om jag kort och gott skriver
á la CQ. Jag menar inte att det skall var "exact" som CQ men
nått åt det hållet i alla fall.
Detta har faktiskt stötts och blötts ända sedan 70 talet,
möjligtvis inte så mycket på senare tid men dock.
Det var alltså torftigt värre i senaste QTC.

73 EKM