[TOEC] Re: Plaketterna?

Jan.E.Holm@telia.se Jan.E.Holm@telia.se
Mon, 3 Sep 2001 11:50:13 +0200

      Kan inte annat än bara hålla med. Kanske skulle vara
      idé att redan nu sno ihop en SAC-hemsida. Hade jag
      bara varit kunnig hade man kunnat göra nått men jag
      har inte lärt mig ännu, nej men egentligen är det bara
      att skapa en SAC-sida redan nu för hå hinner ju världen
      hitta den till nästa år. Man kan ju ha "claimed scores"
      där och annat ditt och datt info

      / EKM