[TOEC] Re: SAC priser status

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Mon, 03 Sep 2001 20:29:04 +0200

Hej!

Jo precis, du har räknat ut det riktigt. Klart att 20 och
15 blir de säkraste korten men har man tur och tex
kör ett hyfsat resultat SB40 och ingen "kanon" kör
20 eller 15 kan man ju klara det.
Det är klar att om någon vill sponsa rena single band
plaketter så går ju det också bara bra.
Instämmer för övrigt i CER´s stora tack, resultatet
är mycket över min förväntan så det är bara kul.