[TOEC] 10m FM

Torvald Lundberg torvald@eurab.se
Tue, 11 Sep 2001 15:11:52 +0200

Hörde en brasse som försökte störa ut dom lokala PR stationerna så dom
verkar finnas i hela världen.
Men kondsen verkar riktigt bra nu i alla fall.
Körde en XE2'a i natt (23:00Z) på 10 meter, fick 579 med 10 watt och 2
el @10m.

Antennstatus:
Jag har fått upp min 40 meters 2 elementare på 2 meters höjd.
C3'an behöver fixas men den sitter på en fällmast så det borde inte vara
för svårt.
om det blir uppehåll en kväll kommer en 4 för 10 upp på 18 meter under 4
meters yagin.

73 och vi hörs i SAC'en
SM2(ez)Torvald