[TOEC] Re: SAC 2001-SM-stationer: anmälan

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 15 Sep 2001 09:11:47 +0200

Kul att det är några som kör. Har försökt att hitta motivering
att köra hela veckan och igår kändes det ganska nära men nu
på morronen är det som bortblåst.
Sorgligt men jag kan bara inte förmå mig själv att sitta framför
radion i 24 timmar, fy attan så jobbigt. Rafsar nog ner några
QSO´n i alla fall men så många hundra blir det nog inte.
Lycka till och hoppas att vi åtmindstone kan närma oss Finnarna
lite grann.

73, Janne SM2EKM

PS: Tyvärr tycker jag nog forfarande att man förstörde SAC då
man ändrade från 27 till 24 timmar, likväl som man förstörde CQ
WPX testen då man gick från 30 till 36 timmar.