[TOEC] Plaketter SAC

LEIF SM0AJU aju@swipnet.se
Wed, 04 Dec 2002 15:01:02 +0100

Hallå.

Det har varit väldigt tyst om plaketterna för förra årets SAC, vad händer?
En lägesrapport skulle vara intressant.

Nästa fråga är vad är plaketterna för sista SAC en som SSA höll i 2000
resultaten har varit klara i över ett år nu, men inget har hörts ! Man
fruktar det värsta.

Det kanske blir en ordentlig Norge historia av den också.

1993 vann vi också en plakett för scandinavien efter många försök genom
SSA:s ordförande , email till olika testledare i LA och dessutom vid besök
i Oslo. Då lovade LA-DX-grupp att det skulle ordna sig. När jag förra året
mötte deras nya testledare LA9HW så var hans enda kommentar " sån gammal
skit tar jag inte i "

I Dayton mötte jag VO1SA han har vunnit många plaketter från NA , han
frågade också om bl a Norge plaketterna. Gissa om han satsar på SAC en numera!

Vad jag förstår så är det Gunnar SGP för svenska sponsrade plaketter och
Janne CER för SAC,  som sitter inne med kunskaperna.

Låt oss höra.

SL0ZG/SL0W de Leif SM0AJU