[TOEC] Rekord i ARRL 10m

Gunnar Widell (EAB) Gunnar.Widell@era.ericsson.se
Fri, 6 Dec 2002 18:22:32 +0100

Jag har uppdaterat lite rekord.

DJZ, AJV medflera har ju skickat uppdateringar här på reflektorn ett tag, men jag har legat efter med uppdateringar på sidan. Efter AJUs spark i ryggen ;-) om plaketter, kändes det som om det behövdes lite "ta -sig-i-kragen-åtminstonde-med-något".

Sammanställde rekord för ARRL 10 meters testen, som går snart, men tog ENDAST resultat från 2000 och 2001. Någon som har fler resultat listor får gärna skicka uppdateringar. Troligen har väl reglerna ändrats någon gång, så riktigt gamla resultat kanske inte gäller.

Jag flyttar också min rekordsida från USA till Sollentuna.
Den går att nå på:
http://sk3w.shacknet.nu/sm_records.htm

Gamla länkar bör fungera ett tag till...

73 de Gunnar, SGP

sm3sgp@kkn.net (hemma)
gunnar.widell@era.ericsson.se (jobbet)