[TOEC] (no subject)

Peter Forsberg sm2odb@kommunicera.umea.se
Mon, 16 Dec 2002 05:12:27 +0100

Hej Jan!
Jo jag såg det ganska snabbt att det var på det sättet.
Synd när det blir så där att man försöker att göra sig en liten slant.
Kanske bara till att täcka qsl korts kostnaden.
Så denne "HAM" kommer ej att få nått kort av mig i allafall.

Så det samma till dig God Jul till dig å de dina.
Mvh Peter/2odb

----- Original Message -----
From: "SM5DJZ Jan/John" <djz@swipnet.se>
To: "Peter Forsberg" <sm2odb@kommunicera.umea.se>; "TOEC"
<toec@contesting.com>
Sent: Monday, December 16, 2002 4:10 AM
Subject: Re: [TOEC] (no subject)

Peter,

OBSERVERA att det INTE går att utbyta QSL med denne dansk på ett vanligt
amatörmässigt sätt
Nämligen via byrå eller via någon manager, som svarar via byrå.
Inte nog med han kräver "ONLY DIRECT" utan dessutom skall det vara DUBBELT
av allting.
2 IRC / 2 Dollar eller 2 Euro

QSL till försäljning !!!

73 de Janne SM5DJZ