[TOEC] SAC plaketter

Gunnar Widell (EAB) Gunnar.Widell@era.ericsson.se
Tue, 23 Jul 2002 17:09:49 +0200

Hej,

Efter en snabb koll i resultatlistan i QTC, får jag fram följande vinnare av plaketterna i förra årets SAC.
(hör av er om ni ser något fel)

*** betyder att samma sponsor ställer upp även för år 2002.

Jag har idag varit i kontakt med ett företag som skall göra plaketterna och Jonas HJZ kommer att hjälpa till med design.
Jag letar fler sponsorer!
Gärna för kommande år eftersom vi kommer att trycka plaketter för framtida bruk.

73 de Gunnar, SGP

SAC 2001 Plaketter

CW
----
Klass                Vinnare            Sponsor

SOAB HP              8S5A (SM5AJV)      Telecom Lund AB (SM7EQL)***
SOAB LP              SL0W (SM0AJU)      Zynatic AB (SM5AJV)
SOAB QRP             7S3J               Jonit (SM3OJR)***
SOSB High Score      SK2KW (SM3WMV)     Civil ID Systems AB (SM5AQD)
MS                   SK0UX              SK3BG***
MM                   SK3W               SK2KW***

SSB
----
SOAB HP              7S2W (SM3SGP)      SM0WKA***
SOSB High Score      SM5NBE             Civil ID Systems AB (SM5AQD)
MS                   SK3W               W7ACN***
MM                   Ingen deltagare    SK2KW***

CW+SSB Combined Score
SOAB HP              8S5A (SM5AJV)      SM5AQD*** t.o.m 2003
SOAB LP              SL0W (SM0AJU)      SM0JSM***
MS                   SK0CC              DJZ QSL-Service*** t.o.m 2004