[TOEC] Re: [TOEC] SAC - En test med dåligt rykte ??

Teemu S Korhonen hamradio@svessa.se
Tue, 4 Jun 2002 20:43:03 +0200

Ja inställningen till diplom och plaketter verkar helkass...

Min lokala klubb Botkyrka Radioamatörer har fajtats i Månadstestens
klubbklass sedan urminnes tider och sedan 1992 har det inte kommit en enda
plakett, vi ´saknar alltså 16 st plaketter totalt !!!!!!!! Detta är höjden
av slöhet från SSAs sida, vi har ett 20 tal gånger påtalat detta men inget
händer!

På SSAs årsmöte 2002 frågade jag när plaketterna skulle komma
- om några veckor får ni svar (sa ordföranden SMK)

JA nu har det snart gått 2 månader igen, inget svar, vi kanske ska lägga ner
all testverksamhet i sverige eftersom ingen av de ansvariga verkar bry sig,
vet inte hur man ska få plaketterna, "den som väntar på något gått" tiden
torde passerats nu, är det någon som har tips på hur vi ska få de 16
plaketter vi saknar av SSA?

Jag håller med Ingemar AJV om SAC vi måste satsa på tävlingen annars
försvinner alla deltagare, Förra året annonserades inte ens tävlingen, inte
ens den ansvarige som har en känd contestkalender annonserade för tävlingen,
vart är vi påväg?

/Teemu WKA & W
www.sm0wka.com