[TOEC] SV: [TOEC] SAC - En test med dåligt rykte ??

SM5CSS-7S5S allan.pettersson@mbox330.swipnet.se
Tue, 11 Jun 2002 16:26:19 +0200

Hej!

Jag saknar också en del SAC-diplom!
De jag saknar, och tycker att jag kanske borde ha fått ett diplom för,
är:
1987 SRRL 1:a i SM, 1989 NRRL 3:a i SM, 1994 EDR 3:a i SM, 1995 SRRL 2:a
i SM, 1996 SSA 2:a i SM, 1999 SRRL 2:a i SM. Alla gäller
phone-deltagande.
Med reservation för att jag kan slarvat bort något diplom!
Diplom från EDR 1998 har jag i alla fall fått.
Man kan ju också undra, varför man inte själv saknar diplomen förrän
någon annan börjar stimma om dem, HI, när man nu lagt ned möda på att
försöka komma på en diplomplats!

73 se Allan / SM5CSS