[TOEC] mt@svessa.se

Jan-Eric Rehn - SM3CER Jan-Eric Rehn - SM3CER" <jan-eric.rehn@telia.com
Tue, 18 Jun 2002 10:55:43 -0000

Hej!

Om man skickar sin(a) logg(ar) via Rolfs direktadress
rolfarvidsson@swipnet.se så får man i alla fall inget
felmeddelande. Däremot har jag ingen aning om loggarna
kommer fram den vägen heller, eftersom Rolf inte verkar
sända någon konfirmering längre. Han har inte konfirmerat
mottagandet av loggarna skickade för mars, april och maj.
(Januari och februari skickade han konfirmering för).

Så, prova att skicka MT-loggarna den vägen och be samtidigt
om att få ett svarsmail med besked om loggarna mottagits, så
får vi se vad som händer.

De senaste MT-resultaten jag fått från BNZ för publicering
på webben (och som även skickats till QTC) är från december
2001 - inget slutresultat för 2001 och inga resultat fr o m
januari och framåt.

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002