[TOEC] IARU

SM3WMV Mikael sm3wmv@hotmail.com
Wed, 22 May 2002 14:19:31 +0000

Hejsan!

Det som framförallt behövs är någon som kan ta hand och sammanställa
loggarna. Personlingen finns det inte tid i sommar. Jag vet inte om Teemu
kanske kan ställa upp även i år?

Vilka är intresserade av att köra? SGP, IMO och WKA är i Finland då antar
jag men det kanske finns möjligthet att SK3W blir aktiva ändå?

KCO meddelade att de kan ta hand om något band på CW men prioritet ett är
väl att få ihop vilka som är intresserade överhuvudtaget, uppdelningen kan
skötas senare.

73 // Micke