[TOEC] Re: CQWWSSB SO 20 HP

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sun, 03 Nov 2002 08:04:57 +0100

Mikael Westerlund wrote:
Trist att konditionerna är som dom är, bra resultat i alla fall tycker jag.
Såg att OK1RI hade runt 3000 QSO och 1.3M så det var ju inte
ljusår ifrån i alla fall, hittills är det det största EU resultat jag
sett men
det är ju möjligt att OH2BH har mer.
Höll på och jobbade med mitt slutsteg hela helgen så det blev tyvärr
inget kört, verkar dock inte ha missat någonting.
Nej vad son gäller är nog åka söderut och köra, härifrån SM är det
ingen större idé.
Har själv hållit på och letat nått QTH att köra ifrån men har tyvärr inte
hittat nått ännu, om nån här vet nått eller har några idér skulle jag vara
intresserad, till nästa år´s CQWW SSB skall det väll gå att hitta nått.

73 Janne SM2EKM