[TOEC] Re: Planer CQWW CW

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 16 Nov 2002 09:22:02 +0100

Angående CW interface använder jag bara en trissa också, nå det
är ju nå motstånd och kondingar inblandade också, nått jag hittat
i en gammal K1EA CT manul.
Har aldrig haft nå problem med HF så inte vet jag då vad som händer
i Närke, jag kör tydligen för lite effekt!!!!!!!!!!!!!!
Angående CQWW är jag total less på att köra från SM2,  skulle
vilja fara utomlands och köra från nått smutt ställe, har försökt hitta
nått men jag har inte varit för inkompetent för att få till det.
Just nu håller jag på att bygga om slutsteg och diverse så troligen
blir det inga QSO´n.

73 EKM