[TOEC] SAC 2002 mottagna loggar och Claimed Scores

Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A" <jan-eric.rehn@telia.com
Mon, 14 Oct 2002 18:12:25 -0000

Hej!

Alla ni som körde några QSO:n i SAC, CW- eller
SSB-delen (eller båda) kommer väl ihåg att skicka
in loggen. Det spelar ingen roll om du körde bara
ett fåtal QSO:n - ALLA QSO:n är av betydelse i
landskampen!!!

Så - även du som körde 10-20 QSO på skoj - skicka
in loggen och hjälp till att höja SM:s poängsumma!
Skicka loggen som "vanlig" logg - INTE checklogg,
annars blir det inga poäng.

Som det ser ut just nu, så har deltagandet från
SM varit hyfsat. Hittills har vi nästan dubbelt så
många loggar inskickade jämfört med OH - men det
är ju ett par veckor kvar innan deadline...

Jag får listor på mottagna loggar från OZ5WQ, som
ska rätta loggarna för SAC 2002. Ni kan se listan
på min contest site - länk på 1:a sidan.

Där finns också länkar till SAC Claimed Scores,
både CW och SSB. Det är icke-officiella scores
sammanställda från 3830, TOEC, CCF, OZ-Contest
och WWYC Mail Reflectors och från e-mail direkt
till mig. Vill du vara med på listan - skicka
in resultatet till 3830 eller skicka mig ett
e-mail.

SAC-loggar

Deadline: October 31, 2002

E-mail: sac@contesting.com

Post:
EDR Contest Manager
Peter Vestergard, OZ5WQ
Vestervej 74
DK-4960 HOLEBY
DENMARK

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002