[TOEC] Re: SAC uppe på NRAU-mötet i augusti

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Wed, 16 Oct 2002 18:31:02 +0200

Har sett att man diskuterat nått på CCF reflektorn och nu
mot slutet även haft en omröstning, tyvärr fattar jag ingenting
och ser gärna att någon informerar oss.
Skulle uppskatta om någon  2 språkig OH gubbe möjligtvis
kunde berätta vad som avhandlats på CCF reflektorn gällande
SAC testen.

73 Janne EKM