[TOEC] Re: Re: Mera SAC

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 19 Oct 2002 08:56:38 +0200

Himla skrivklåda man fått nu då! Tydligen kör jag för lite
radio.
Detta är bra idér och vi får nog ta och spinna vidare på
dessa sker.
Nu skall jag fara ut och damma av min radiostation,
kanske kan man få igång den till CQWW SSB, fast
fjädern är himla lång att dra upp så det är inte säkert
man hinner.

73 EKM