[TOEC] Splatter...??!!

Lars Harlin lars.harlin at pocab.se
Mon Dec 8 09:25:27 EST 2003

Vad betyder detta?? Är verkligen förståelsen så begränsad att du tror att
splatter beror på hur pass välavstämd antennen är?
Instämmer förståss i kärnfrågan, att man ska undvika att splattra, men i
övrigt - skrämmande!

73 de Lasse /SM3BDZ

Lars Harlin
Koneo
Två vinnare - Ett Team!
Bangårdsgatan 2F - 831 34 Östersund
Tel. 063-19 45 40 - direkt. 063-19 45 42
fax. 063-12 38 88 - mobil. 070-398 04 85
E-post. lars.harlin at koneo.se <mailto:lars.harlin at koneo.se>
Web. www.ostersund.koneo.se <http://www.ostersund.koneo.se/>