[TOEC] Vintervyer

SM3WMV Mikael sm3wmv at hotmail.com
Mon Dec 22 10:27:49 EST 2003

Hejsan!

Jag tänkte dela med mig av lite vinterbilder jag tog när jag jobbade i
masten inför 9A CW. Jag har lagt upp den på min server i Luleå så
förhoppninvsvis fungerar allt som det ska.

http://sm3wmv.shacknet.nu/sm3w/pix/views/winter/

Där ligger dem. Det har dock kommit lite mer snö och isen har lagt sig i
våran havsfjärd. En riktigt fin vinterdag var det, -7 grader och solsken.
Jag skulle dock ha tagit bilderna lite tidigare då solen fortfarande var
framme, nu blev de lite väl mörka, men de är ganska granna att se ändå. Ena
vyn är mot Europa och andra emot Japan.

//Micke (SM3WMV // SM3W)