SV: [TOEC] Hörlurar

Teemu [SMØWKA] teemu at sm0wka.com
Tue Dec 23 09:59:12 EST 2003

Tror att Lasse menar dedär "stenålders" Heil lurarna, med "rund"
mikrofonhus på änden av en rak metallstav.

Jo de är inte mycket att ha, själv inköpte jag ett PRO SET PLUS nyligen
och jag är verkligen nöjd. Sedan har jag ett par väldigt lätta
Sennheiser som kan alterneras om man kör ex CW.

God jul från centrala Sumpan

73 de Teemu SM0WKA SM0W
100 QSO under 1 timma i 9a testen blev det...