[TOEC] NRAU Baltic CW SM4F

Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A" <jan-eric.rehn@telia.com
Mon, 13 Jan 2003 18:46:57 -0000

Hej!

Den multiplierlista som är publicerad i reglerna för
NRAU-Baltic Contest på min contest site är den som gäller.

Om den listan är OK i din version av TR är svårt att veta.

Men - fick du hjälp att konfigurera TR av både SM5IMO och
SM5AJV, så var det säkert rätt. Dom såg säkert till att
du också fick rätt nrau.dom-fil.

Den nrau.dom som finns i senare versioner av TR är en fil
som jag skickat till N6TR.

Den filen är daterad 2001-12-14 21:35 och innehåller de
136 olika 2-ställiga bokstavsbeteckningarna som gäller
som multipliers i NRAU-Baltic Contest.

Förmodligen är det OH- och OZ-stationerna du körde som
hade hittat på egna förkortningar för sitt län/amt.

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002