[TOEC] WWYC news letter

Mikael Larsmark sm3wmv at bredband.net
Sat Nov 1 11:08:49 EST 2003

Hejsan!

Jag tror att anledningen vi har få japaner är att vi inte lyckats
publicera något i en japansk tidning än. Vi har väldigt mycket
amerikanska och polska medlemmar, förmodligen mest för att
publiciteten i de länderna har fungerat bäst.

Det som vi behöver är fler AKTIVA medlemmar. Vi har 325
medlemmar just nu men endast ungefär 30 är lite aktiva i klubben
och ungefär 6 stycken som lägger ner mycket tid på den, och det
är främst vi som startade det hela + några nytillkomna. Vi är
ungefär 25 stycken som umgås på våran kanal på IRC dagligen +
några gamlingar som K9PG, N2NL, KL2A mfl, som dock säger att
de känner sig unga ;-)

Vi är glada över all publicitet vi får så nämn gärna klubben när ni
har ett QSO med en ung människa.

//Micke (SM3WMV // SM3W)