[TOEC] WWYC news letter

Mikael Larsmark sm3wmv at bredband.net
Mon Nov 3 23:28:21 EST 2003

Hej!

Tack så mycket för det. Vore roligt om vi lyckades nå över 400
medlemmar snart. Det tog fart rejält sedan nya hemsidan kom och
vi började göra lite mer reklam för klubben. Planerna på en WWYC
DXpedition var i full gång men tyvärr backade våran huvudsponsor
ur och vi har inte hört ett knyst av honom sedan dess.
Förhoppningsvis kan vi dra igång något igen, men eftersom det är
Young Contesters är finansieringen ett problem...men vi får se vad
som händer.

WWYC IRC Chat:
Server: irc.radiochat.org
Port: 6667