SV: [TOEC] SSA:s hemsida

Teemu [SMØWKA] teemu at sm0wka.com
Tue Nov 4 00:14:55 EST 2003

Hej Ove

Känner du till avtalet som SMK bröt? Ja el Nej?

Hur kan du anklaga mig för att ha hotat att gå till domstol, varifrån
har du fått dessa uppgifter, kan du vänligen presentera dessa här på
TOEC.

Är "ham-spirit" att bli mobbad av styrelsen inklusive dig?

73 de Teemu SM0WKA
http://www.sm0wka.com/ssavswka.asp