[TOEC] Re: SAC SSB

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Wed Oct 1 07:58:57 EDT 2003

Jo SAC SSB är nog i behov att behöva flyttas. Vet att jag
satt och kollade efter altenativ då detta var på tapeten
för några år sedan men det var faktiskt problem att hitta
ett bra datum.
I o f sig ser faktiskt första helgen i September och andra
helgen i Oktober skapliga ut, skulle kanske rösta på andra
i Oktober som ett altenativ.

73 SM2EKM