[TOEC]RättningloggarMånaddstesten.

Lars SM4WGB lars at elmqvist.net
Mon Oct 13 08:44:53 EDT 2003

Hej Micke
Du kan väl gå tillbaka något år till tiden när SM4BNZ rättade.
Det är ungefär samma stn i topp nu som då.

Nej jag tror inte det finns anledning till misstanke om fusk.
I princip kan jag hålla med om att man inte skall kolla sig själv.
Det kan ju ge onödig anledning till misstanke om fusk, vilket ditt inlägg bevisar.
Men vi det är svårt att finna någon/några som kan lägga ner ideell tid på detta.
Nej ett stort TACK till de som utarbetat programmet som gör snabb rättning möjlig.
Tidigare fick man vänta månader på resultatet. Det var inte bra.
Jag tror att snabb resultatrapportering kan göra att fler blir intresserade.
Vi människor fungerar ju så att vi reagerar på belöningar.

Beklagar att jag inte kunde delta i helgen. Det beror på att min yngste son gifte sig och det
fanns mycket annat att ägna sig åt.
Hoppas få möta dig Micke och alla andra i kommande tester.
73 från Lars SM4W/SM4WGB