Re: [TOEC] Rättning loggar

Jan-Eric Rehn - SM3CER jan-eric.rehn at telia.com
Mon Oct 13 14:03:09 EDT 2003

At 08:35 2003-10-13, Mikael Reijer wrote:
>Hej ,
>
>Har inte anklagat någon för fusk..

- - - - -
SM3CER: Jo, jag tycker faktiskt det. Det var exakt så jag uppfattade ditt
inlägg och så som det var skrivet var dina misstankar om fusk riktade mot
mig, SM2EZT och SM5NBE.
- - - - -

>Vill bara veta på vilket sätt loggarna rättas? och tycks som vanligt att
>du Janne tar kritik på ett negativt sätt tycker efter att sett dessa svar
>att loggarna rättas på ett korekt sätt.

- - - - -
SM3CER: I så fall har du kunnat ställa frågan på ett sådant sätt att den
inte kunde misstolkas, t ex: "Det skulle vara intressant att få reda på hur
logggarna kontrolleras?" och utelämnat dina funderingar om fusk. Då hade
mina "taggar" inte rest sig och jag hade gett ett snällt svar.
- - - - -

>Och stödjer till 100% rättandet av loggar med data programet.

- - - - -
SM3CER: Tack för det!
- - - - -

>73/Micke

73 de Janne

                        \\\|///
                      \\  ~ ~  //
                       (  @ @  )
Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: <mailto:sm3cer at contesting.com>sm3cer at contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service:
<http://www.sk3bg.se/contest/>http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: <http://www.sk3bg.se/>http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002