[TOEC] CQWW SSB SM2EKM SOAB(A) HP

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Wed Oct 29 08:01:02 EST 2003

Blev lite kört i alla fall. Var QRV lite mer än
det var tänkt från början, synd att konditionerna
var så dåliga som dom var, förvisso var det faktiskt
ganska kul i alla fall, min station är på tok för
jobbig då det gäller att hoppa runt mellan alla
band så måste försöka fixa så den blir lite mera
automatiserad.
Kommer att köra från CT3 under CW delen, QRV före
testen med CT3/SM2EKM i mån av tid och under testen
med CT9L (M/2 team), hoppas att ni kör oss på så
många band som möjligt. Målet är att försöka vinna
världen men konkuransen är ju mördande, nja föresten
målet är nog främst att ha så mycket kul som möjligt.
Föresten, dessa loggprogram är ytterst lustiga. Körde
min logg både i NA och N1MM och fastän man använder
samma "country.dat" fil presenterar programmen olika
poängsumma.

73 Janne