[TOEC] SM3W Contest station

Mikael Larsmark sm3wmv at bredband.net
Mon Sep 8 01:41:40 EDT 2003

Hejsan!

Jag satt och försökte knåpa ihop en hemsida som presenterar min
station, projekt mm. Den är inte helt klar men jag tänkte dela med
mig ändå. På projekt sidan finns det en del roliga saker jag pysslar
med. Jag har inte gjort en hemsida åt alla projekt men iaf till en del
av dem.

Det finns även bilder som jag tog i somras över stationen. Jag har
inte någon egen digitalkamera eftersom jag köper antenner för hela
slanten och därmed har jag inte bilder på allt. Ska försöka knäppa
mer kort nästa gång jag lånar en kamera.

Jag är inte helt 100% säker att dynamiska IP uppdateringen på min
server fungerar så om hemsidan är nere beror det på att Ip
adressen är fel, men förhoppningsvis fungerar det.

http://sm3wmv.shacknet.nu/sm3w/index.php

//Micke (SM3WMV // SM3W)