[TOEC] SAC-CW SM7YEA

Piotr Tomczak piotr.tomczak at spray.se
Sun Sep 21 22:45:02 EDT 2003

Det var imponerande att höra att boys nordfra köret så bra som de gjorde...Her nede i Skåne gikk det till ....

Jag körte kun 20m med en GP och 100W, kom mej gennom testen med 273 QSO och 26k punkter. Det var inte så kul som jag regnet med. Alt for få som man kunna köra. Även från EU var signalene veldige svaga med unntag av LZ, UA och Ukraina. Mangler hele cental EU - OK, HB9, SP++ Kanske skipen var för lång...

Jag kör kun CW så det blir ingen köring neste weekend.

Mvh
Piotr Tomczak SM7YEA, LA9HFA