[TOEC] 3V8BB vs SK9HQ

SM3WMV Mikael sm3wmv at hotmail.com
Mon Aug 23 06:10:28 EDT 2004

Hej!

Nej, jag "vann" väldigt enkelt faktiskt. Jag skickade ut det på WWYC
reflektorn och fick där ett rejält mothugg av Mario, S56A (kompis till
YT1AD) om att jag borde gå QRT några månader pga mitt fula språk, men enligt
mig är "dont be an asshole" varken fult språk eller på något sätt en attack
mot YT1AD. Att försöka få mig till skurken tycker jag är ett patetiskt
försök att kasta debatten åt ett annat håll. Jag får väl ett argt svar av
YT1AD snart också...

Jag blir bara så förbannad när människor sätter i system att sno frekvenser
och när det gör det på det där viset. Ta en stark station och kör över honom
så får man en ren frekvens...

Nej, störst och bäst vinner oftast frekvensfighterna, även så i det här
fallet ;-)

//Micke (SM3WMV // SM3W)