[TOEC] CQWW 2004

Peter Forsberg sm2odb at kommunicera.umea.se
Wed Dec 1 18:03:04 EST 2004

Tjena Torvald !

Ja jobbigt var det att köra  med 100 watt.
Man kunde ej få någon run att prata om, alla skulle köra aala andra kändes
det som.
Så det blev mest att leta.
Antennen som jag körde med var 4-sq  som kom upp på tisdagen innan testen.
Och qth var Haddingen/Tavelsjö hos HG/2nog, samt tx var min gammla
ft-757gx2.

73 de sm2odb/Peter