[TOEC] CQ160M CW & SSB

Johnny Ryden SM5INC jr at abc.se
Fri Dec 10 05:57:17 EST 2004

Ingemar AJV,
med risk att bli betraktad som bakåtsträvare har jag följande
synpunkter.
Om du börjar ta in nya tester på listan nu så kommer det för-
modligen sedan ständigt att droppa in önskemål om nya tester som
ska läggas till. Verksamheten sväller och risken finns att du
tröttnar och listan läggs ner (igen).
Bara några exempel på tester som förmodligen är större än dom
hitills föreslagna är WAE, CQWW RTTY, IOTA osv.
Tycker dagens lista speglar intresset bra för dom STORA testerna.
Tack för ordet.

73/ Johnny  SM5INC