[TOEC] CQ160M CW & SSB

Håkan Linderhed hakan.linderhed at tritech.se
Fri Dec 10 06:19:43 EST 2004

Hej
Det är möjligt att du har rätt i din analys av
den mänskliga naturen Johnny :-)
Tycker nog ändå att åtminstone IARU bör vara med.
IARU har de senaste åren snittat ca 25-30 svenska
deltagare varje år, vilket är ganska exakt lika
många som varit med i tex ARRL-CW samma år.

Hur som helst är det upp till Ingemar.
Vi kan väl förresten hjälpa honom genom att förse
honom med en strid ström resultat... ;-)

73 Håkan JBM