[TOEC] NRAU-Baltic 2004?

Jan-Eric Rehn (SM3CER - 7S3A - SA3R) jan-eric.rehn at telia.com
Sun Dec 19 13:00:22 EST 2004

Hej!

Jag har faktiskt fått resultaten från LA9HW för en vecka sedan.

Tyvärr skickade han resultaten som ett Word-dokument och jag har inte
lyckats klura ut hur man konverterar innehållet till vanlig text. Han har
tydligen använt sig av Exceltabeller, som han importerat till Word och när
man klickar på varje tabell i resultatlistan, så uppför den sig som en bild.
Den går inte att få ut som text.

Jag har skrivit ut resultaten på papper och har börjat skriva av dessa för
hand, men det tar ju en evinnerlig tid och dessutom måste man vara noga, så
att man skriver rätt.

Det går heller inte att skicka ett Word-dokument som bilaga till
TOEC-reflektorn, så för att kunna presentera resultaten på reflektorn och
även på webben, så måste man ha "vanlig" text.

Om någon är intresserad av att titta i Word-dokumentet innan jag hunnit
skriva av resultaten, så får ni skicka ett mail till mig och begära den
filen, så skickar jag den.

73 de Janne, SM3CER

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A - SA3R
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer at contesting.com - sm3cer at ssa.se
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002