[TOEC] CQWW diplomfrån2001

Tord Julander tord.julander at mailbox.swipnet.se
Wed Jan 7 17:36:24 EST 2004

Hej och God Fortsättning!

Grattis till diplomet men samtidigt tråkigt att de fel som upptäcks inte
rättas!

Skulle tro att massor av felaktigheter finns i de olika listor som
publiceras.
DXCC listan är ett exempel på lista som är helt omöjlig att få rättad,
påpekade ett
fel som fortfarande efter 10 år hänger kvar..

Jag ska titta om jag hittar CD skivan med gamla CQWW resultat, köpte den
för
nåt år sedan.

73 de Tord