[TOEC] Då kan vi sluta köra test...

Rolf T Salme rolf.salme at telia.com
Tue May 25 02:07:19 EDT 2004

God morgon,

Jag har noterat dagens intressanta teori om
att det är utsikterna att efteråt få en konkret
belöning som förmår "kreti och pleti" att
ställa upp i en test.

Som självutnämnd representant för en kanske
utrotningshotad minoritet får jag väl då, inklämd
i ett hörn, erkänna att jag deltar i tester därför att,

a) det verkligen är jättekul!

b) jag ibland hoppas vinna

Om reglerna antyder att det kan vankas plaketter
och annat brukar jag dock inte göra plats på väggen
_före_ en test, utan möjligen något eller några år
därefter.

Ja, så enkelt funtad är faktiskt jag. OK, när jag nu
ändå kommit ut, som det heter, vågar jag också
instämma i Ingemars, AJV, upprop:

"Sluta deppa! Contest är kul!"

73 & cu i WPX,

Rolf