SV: SV: [TOEC] Då kan vi sluta köra test...

Teemu [SMØWKA] teemu at sm0wka.com
Tue May 25 05:04:57 EDT 2004

Jag förstår inte dig Lars?

Eftersom du inte verkar komma på något bättre ändamål för
medlemsavgiften, än jag, så tolkar jag din kommentar som luft. Är du
avundssjuk för att vissa får plaketter eller vad är det fågan om
egentligen? Tycker du det är fel att kanske de som ängnat all tid och
kraft åt att statsa på en test, ska få plaketter?

Vi kanske ska införa begränsningar så att i nästa månadstest ska alla
köra 10 QSO sedan är testen slut, bara så att alla ska vara lika?

Man kanske ska söka djupare, varför har man priser i tävlingar över
huvud taget? Fundera på det!

73 de Teemu SM0WKA