Re: [TOEC] Då kan vi sluta köra test...

Sigge SM5KUX sm5kux at telia.com
Tue May 25 10:41:34 EDT 2004

Förslaget, som är grundat på svårigheterna att få någon att utföra jobbet,
har vid flera tillfällen skickats till funktionärerna inom sektionen, liksom
till övriga styrelsen, men jag har inte fått något svar. Ingen har alltså
protesterat, trots att berörda haft möjlighet att komma med kommentarer.

Även när det gäller test på 10m har grannländernas önskemål om att SM ska
delta vid flera tillfällen (tidigare år) lämnats till funktionärer, men
ingen har tagit upp förslaget. Jag har alltså inte bromsat detta utan i
stället flera gånger försökt få med SM.

Eftersom jag är ansvarig för sektionen måste jag ta konsekvenserna när det
inte fungerar, om det inte är någon som åtar sig att göra ett jobb kan jag
inte ta ansvar för att SSA fortsätter att lova något som inte kan uppfyllas.

Sigge SM5KUX