[TOEC] The Ham Band!

Eric Lund eric at itri.se
Wed Nov 24 08:39:52 EST 2004

Hej!

Jag skickade detta till ssafaq-listan, men kom att tänka på att ni
contestare kan behöva lite skön musik för att lugna nerverna inför CQ WW CW
nu i helgen. Speciellt Teemu bör lyssna (och titta). Det är hans kind of
music (och min). Som vi säger hemma på vischan i Carlsborg (WA): If it ain't
Country it ain't Music!

Klicka på följande länk och lyssna på The Ham Band.
Ni som var med på galamiddagen på årsmötet i Göteborg kommer säkert ihåg att
de spelade där.

Hursomhelst - kolla in videon - inspelad i masten på 100 fots höjd!

http://www.oz1adl.com/html/video.html

SSA säljer förresten CDn till ett löjligt lågt pris genom vår HamShop sedan
över ett år. Många bra
låtar på skivan - alla om amatörradio!

73 Eric SM6JSM/0