[TOEC] VB: A Big Sunspot and a Lunar Eclipse

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Tue Oct 26 01:29:56 EDT 2004

Precis Micke! Eftersom jag är född pesemist tror jag
nog vi missade med en vecka, det skulle ha varit som
i Lördags/Söndags.
I Söndags var USA gubbarna kolosalt starka på 10m,
jag trodde jag drömde faktiskt.
Samtidigt var LF banden inte heller allt för pjåkiga,
40m var prima och det gick bra att köra W6/7 långa
vägen på 80m.
Ja vi får se vad som händer.

/ Janne SM2EKM