[TOEC] IARU / HQ

Lars Wallmark lars.wallmark at skoter.se
Sat Jul 9 10:22:52 EDT 2005

Ursäkta för fördröjd info!
Efter mycke strul och vingel så kör dmp/cer ssb.
 wmv/jla/odb kör cw ifrån sm2hwg´s qth.

Vi drog hit upp för att hjälpa Rainer med antennarbete. Bilder kommer senare
på webben
dom värd att titta på.
 Jo vi har tid att köra radio oxo, just nu strular ett PA så vi kör bara en
station. Vi jobbar på att komma igång med
PA´t så vi kan köra 2 stationer.

/Micke SM3JLA
Lars Wallmark
090-149373(direkt arb)