[TOEC] CQWW CW 2004 - Felaktigt UBN/NIL-rapport

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Thu May 12 16:45:08 EDT 2005

Det var ju skumt, du får nog tillskriva Mr Weaver.
Jag har UBN för CN2KM och CT9L i CW delen samt
SM2EKM och 7S2W i SSB delen, allt ser OK ut.
Ganska intressant föresten att se villka som trott
att dom kört mig och alltså var NIL i min logg.
CN2KM hade 54 st som hade trott att dom kört mig,
så kan det gå i stridens hetta.

73 Janne SM2EKM