[TOEC] Program

Jan-Eric Rehn (SM3CER - 7S3A - SA3R) jan-eric.rehn at telia.com
Tue May 31 07:50:08 EDT 2005

Hej!

Det går att använda det manuella inmatningsprogrammet för SAC, eftersom det
är baserat på samma "QSO Template".

Man får bara se till att ändra vissa uppgifter i "Cabrilloheadern". Ev.
måste man också ändra datum. Jag har för mig att datum läggs in automatiskt
för SAC, beroende på vilket årtal det är. Det är ju dock enkelt att använda
"sök- och ersätt" i en enkel texteditor.

73 de Janne, SM3CER

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A - SA3R
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer at contesting.com - sm3cer at ssa.se
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002